محصولات

لوازم یدکی جک – فروش انواع قطعات جک J3-جک S3و جک S5

لوازم یدکی جک – فروش انواع قطعات جک J3-جک S3و جک S5

لوازم یدکی جک و خرید آن به صورت قطعه اصلی یکی از مهمترین مواردی است که مالکان این خودرو ها به آن توجه می کنند. با توجه به حضور نمایندگی قطعات جک در ایران شما میتوانید به راحتی این قطعات را در شهرهای بزرگ پیدا کنید. اما برای افرادی که در شهر های کوچک زندگی می کنند خرید از نمایندگی اصلی چندان کار ساده ای نیست. به همین دلیل است که ما به شما سایت مهتا یدک را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با استفاده از این سایت به راحتی و به صورت آنلاین خرید خود را انجام داده و محصول مورد نظر خود را درب منزل و یا محل کار خود دریافت نمایید .

خرید لوازم یدکی جک به صورت اصلی

خرید لوازم یدکی جک به صورت اصلی مهمترین نکته ای است که باید در هنگام خرید این قطعات به یاد داشته باشید. با توجه به اینکه خودروی های جک تولید شده کشور چین هستند ، با این حال لوازم یدکی این خودرو ها شامل برند های اصلی و برند های متفرقه می شود. برند هایی که به صورت متفرقه و غیر اصلی اقدام به تولید این قطعات می کنند عموما از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.
شما در هنگام خرید لوازم یدکی جک به صورت اصلی باید به خوبی به جعبه و بسته بندی لوازم یدکی دقت کنید . قطعات جک در بسته بندی های رسمی و به همراه هولوگرام و همچنین کد QR ارائه می شوند. در کنار کد QR کد های دیجیتالی نیز برای اعتبار سنیج و صحت سنجی ارائه می شوند .

خرید لوازم یدکی جک به صورت اصلی

بهترین برند تولید کننده قطعات جک

بهترین برند تولید کننده قطعات جک را میتوان گروه تولیدی shindary نامید . البته گروه تولیدی AQB P نیز قطعات با کیفیتی را تولید و روانه بازار می کنند. همچنین شما می توانید برخی از قطعات خودرو هایی مانند جک J5 اتوماتیک یا گیربکس دستی را با برند OE در بازار پیدا کنید . نکته قابل توجه این است که قطعات تولید شده توسط این 3 برند به خوبی در بازار ایران یافت می شوند. در نتیجه شما میتوانید به راحتی به قطعات اصلی خود دسترسی داشته باشید.

دریافت بهترین قیمت لوازم یدکی جک

شما می توانید برای دریافت بهترین قیمت لوازم یدکی جک به راحتی به سایت مهتا یدک مراجعه کنید. در این سایت ها بهترین قیمت برای قطعات اصلی خودرو های جک قرار داده شده است. نکته قابل توجه تنوع قطعات و جمعیت آنها در این سایت است. شما میتوانید قطعات اصلی را بر اساس دسته بندی ، مدل خودرو و یا برند کمپانی سازنده مشاهده کنید. همچنین در کنار قیمت اطلاعات کاملی از قطعات و همچنین کد کالا برای شما قرار داده شده است .

معرفی فروشگاه مهتا یدک

فروشگاه مهتا یدک در سال 2018 به عنوان یک فروشگاه عمده فروشی لوازم جانبی خودرو های چینی، به صورت مستقل کسب و کار خود را شروع کرد. دفتر اصلی این فروشگاه در شهرک خودرو اراک واقع شده است. امروز ما به یک فروشگاه آنلاین بزرگ تبدیل شده‌ایم که به تمام ایران قطعات و لوازم جانبی خودروهای چینی را با کیفیت بالا ارائه می دهد.

مهتا یدک – فروشگاه آنلاین لوازم جانبی خودروهای چینی

فروشگاه آنلاین مهتا یدک به عنوان فروشگاه آنلاین لوازم جانبی خودروهای چینی (انواع لوازم جانبی جک، لوازم جانبی لیفان، لوازم جانبی تیگو، لوازم جانبی MVM و غیره)، قطعات را مستقیماً به شما تحویل خواهد داد. قطعات خودرو شما برای ما بسیار مهم است. به همین دلیل است که ما هرگز از تامین کنندگان فرعی و تقلبی برای تامین قطعات استفاده نمی کنیم. محصولات با نام تجاری معتبر و با کیفیت بالا در این فروشگاه فروخته می شوند. محصولاتی که دارای گارانتی هستند نیز توسط کارخانه ها و شرکت های معتبر گارانتی شده اند.

hossein_barati وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *