محصولات

قوانین مرجوعی کالا در مهتا یدک – 7 قانون مهم

قوانین مرجوعی کالا در مهتا یدک بسیار شفاف و ساده است. ما برای افزایش رضایت مشتری، شرایطی را برای مرجوعی و بازگشت کالا توسط مشتریان فراهم کرده‌ایم. بر اساس قوانین مرجوعی کالا در مهتا یدک، سیاست بازپرداخت و بازگشت خرید 30 روز از زمان بازگشت کالا طول می کشد. البته برای بازپرداخت کالای شا باید یکی از شرایط زیر را داشته باشد. در غیر این صورت کالا پس گرفته نخواهد شد .


قوانین مرجوعی کالا در مهتا یدک – معرفی 7 قانون اصلی

قوانین مرجوعی کالا در مهتا یدک – معرفی 7 قانون اصلی


قوانین مرجوعی کالا در مهتا یدک

قانون شماره 1 – اگر 30 روز از خرید شما گذشته باشد، نمی‌توانیم کالای شما را بازپس بگیریم .

قانون شماره 2 – برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد. بسته بندی پاره شده ، باز شده ، کالای استفاده شده ، نصب و یا پیچ شده ، رنگ شده و غیره شامل بازپرداخت کالا نمی شود.

قانون شماره 3 – چندین نوع کالا شمال بازپرداخت نمی شوند . کالاهای مصرف شدنی مانند مواد نفتی و مشتقات آن ، روغن ها ، تمیز کننده ها ، براق کننده ها ، خوشبوکننده ها و یا مایعات یا گازهای قابل اشتعال و غیره شامل بازپرداخت نمی شوند .

قانون شماره 4 – برای تکمیل بازگشت کالا، به یک رسید یا مدرک خرید نیاز داریم. همچنین لطفا خرید خود را به سازنده ارسال نکنید.
قانون شماره 5– بر اساس قوانین مرجوعی کالا در مهتا یدک ، در صورتی که کالایی را در جشنواره خریداری کرده باشید، در صورت بازگشت کالا ، همان مبلغ جشنواره و پرداختی شما مبنای محاسبه خواهد بود.
قانون شماره 6 – در صورتی که کالا معیوب به مشتری فروخته شود ( معیوب بودن کالا در زمان فروش باید به تایید فروشنده برسد) شامل بازگشت کالا نخواهد بود و تنها کالا با نمونه سالم آن تعویض می شود .
قانون شماره 7 – بر اساس قوانین مرجوعی کالا در مهتا یدک ، شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه ارسال در زمان خرید نیز غیر قابل استرداد است. در صورتی که هزینه حمل نقر را پرداخت نکرده باشید بر اساس قوانین فروشگاه آنلاین مهتا یدک، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.


شرایط بازپرداخت

  • پس از دریافت و بازرسی کالای شما، تماسی با شما برقرار می شود تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. بعد بررسی های لازم، تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد. در صورت تایید بازگشت کالا، بازپرداخت شما پردازش می شود و هزینه به طور خودکار به کارت اعتباری یا شماره حساب شما بر اساس روش پرداخت شما ، در مدت معینی واریز می شود .
  • بر اساس قوانین مرجوعی کالا در مهتا یدک ، امکان پرداخت به کارت ها و شماره های حساب های دیگر به هیچ عنوان وجود ندارد.
  • اگر بازپرداختی دریافت نکرده‌اید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.سپس با بانک خود تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی ثبت شود.
  • در صورتی که در هنگام خرید کالا ، هدیه ای از فروشگاه دریافت کرده باشید مبلغ هدیه از پرداختی شما کسر خواهد شد .

نحوه بازگشت کالا بر اساس قوانین مرجوعی کالا در مهتا یدک

  • قبل از بازگردانی کالا باید با واحد فروش مجموعه مهتا یدک تماس گرفته شود. همچنین باید کالا به دفتر اصلی مجموعه ارسال شود. روش ارسال نیز توسط مجموعه مهتا یدک معرفی می شود. ارسال کالا ممکن است از طریق پست ، تیپاکس و یا باربری انجام شود. هر کدام از این روش ها بر اساس نوع کالا می تواند مورد تایید فروشگاه آنلاین مهتا یدک باشد .
  • بسته به محل زندگی شما، ممکن است مدت زمانی که ممکن است طول بکشد تا محصول مبادله شده به دست مهتا بدک برسد، متفاوت باشد.
  • برای سوالات مربوط به بازپرداخت و برگرداندن با ما از طریق بخش تماس با در ارتباط باشید .