محصولات

لوازم یدکی MVM –قطعات اصلی مدل های X22 و X33 و مدل 315

لوازم یدکی MVM –قطعات اصلی مدل های X22 و X33 و مدل 315

لوازم یدکی MVM همانند خودرو های این مجموعه به خوبی در ایران یافت می شوند. لوازم یدکی ام وی ام شامل مدل‌های مختلف می‌شود. لوازم یدکی ام وی ام  X33، لوازم یدکی ام وی ام X22، لوازم یدکی ام وی ام 110، لوازم یدکی ام وی ام 315 ، لوازم یدکی ام وی ام 520 ، لوازم یدکی ام وی ام 530  و  لوازم یدکی ام وی ام آریزو 5 شامل این بازار گسترده می‌شود البته باید به این نکته توجه داشت که بر اساس مدل برخی از خودروها می‌توان لوازم یدکی مشابه برای آن‌ها پیدا کرد. با این حال بازار لوازم یدکی خودروهای چینی در ایران به شدت گسترده است. شاید در نگاه اول خرید لوازم یدکی شرکتی ام وی ام کار ساده‌ای باشد اما قیمت‌های متنوع و همچنین وجود اجناس بی‌کیفیت باعث شده است که مشتریان به شدت در خصوص خرید خود دقت کنند. امروزه مشتریان و کاربران لوازم یدکی خودروهای چینی به سراغ سایت‌های معتبر می‌روند تا به راحتی بتوانند قطعه یدکی موردنیاز خود را خریداری کرده وان را درب منزل و یا محل تعمیرگاه دریافت کنند. با این حال همواره افرادی سودجو اقدام به تولید قطعات تقلبی و غیر اصل در بازار می کنند. به همین دلیل یکی از نکات مهم در هنگام خرید لوازم یدکی ام وی ام در بازار ایران خرید قطعات اصلی است.

 

فروش لوازم یدکی MVM

لوازم یدکی MVM به چند دسته مختلف تقسیم می شوند. با این حال شما باید قبل از اینکه بخواهید قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید از اصل بودن آن مطمئن شوید. همچنین باید به این نکته نیز اشاره شود که برخی از قطعات در خودروی های مختلف مشترک است. در حال کلی قطعات قطعات و لوازم یدکی لوازم ام وی ام به چند دسته تقسیم می شوند:

  • قطعات بدنه ام وی ام (MVM): شامل سپر شیشه جلو و عقب درب ها چراغ ها آینه های بیرونی و…
  • لوازم موتوری (MVM): شامل پوسته سیلندر، واشر سر سیلندر، سر سیلندر و…
  • لوازم جانبی ام وی ام: شامل آینه های جلو و عقب جلو داشبوردی روکش و…

 

شما می توانید از سه طریق تماس تلفنی، مراجعه به سایت و یا گفتگوی آنلاین با کارشناسان ما قیمت قطعات و لوازم جانبی MVM را استعلام نمایید. کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

فروش لوازم یدکی MVM

لوازم یدکی ام وی ام X33

شما می توانید برای خرید لوازم یدکی ام وی ام X33 به راحتی به سایت مهتا یدک مراجعه نمایید. باید به این نکته توجه داشته باشید که یکی از مدل‌های پرطرفدار ام وی ام، ام وی ام x33 است که در چین با نام chery tiggo3 شناخته میشود. این خودرو‌ در سه مدل دنده‌ای، اتوماتیک و اتوماتیک اسپرت تولیده شده است و اولین بار مدل دنده‌ای آن در سال ۱۳۸۹ وارد بازار ایران شد اما بعد از هشت سال یعنی در سال ۱۳۹۷ تولید ام وی ام x33 دنده‌ای متوقف گردید.


لوازم یدکی ام وی ام X33

لوازم یدکی ام وی ام X33


اولین خصوصیت این خودروی کراس اوور که باعث شد جایگاه مطلوبی را در بازار ایران به دست آورد، طراحی ساده و چشم نواز به همراه ایمنی بالا و ویژگی‌های فنی کارآمد بود. طراحی داخلی راحت و دلنشین x33 دنده‌ای آن را به گزینه ای مناسب برای سفرهای طولانی تبدیل کرده است. با حجم موتور ۱۹۷۱ سی سی، گیربکس و فنربندی متناسب، از نظر فنی نیز تجربه‌ای رضایت‌بخش را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آورده است. مدل بعدی x33، مدل اتوماتیک ساده بود که از نظر ظاهری تفاوت بسیار زیادی با مدل دنده‌ای داشت. رینگ مدرن‌تری در آن به کار گرفته شده و از چراغ‌های بزرگتری بهره گرفته شده بود.

به دلیل همین محبوبیت بالا خرید لوازم یدکی ام وی ام X33 یکی از دغدغه های افراد است. شما به عنوان مشتری و مالک این خودرو باید از قطعات اصلی استفاده کنید تا طول عمر خودروی خود را به بهترین شکل ممکن افزایش دهید. برای خرید این قطعات باید به سراغ فروشگاه های معتبر و مجاز رفته و از آنها خریداری کنید. در صورتی که در شهر شما این فروشگاه ها وجود ندارد می توانید به راحتی و از طریق سایت مهتا یدک اقدام به خرید قطعه مورد نظر خود نمایید.


لوازم یدکی ام وی ام 315

خرید لوازم یدکی ام وی ام 315 در سال های اخیر به یکی از مهمترین دغدغه های مالکان این خودرو تبدیل شده است. با اینکه دیگر این خودرو تولید نمی شود اما همچنان در بازار ایران به عنوان یکی از خودرو های محبوب خرید و فروش می شود. به همین دلیل نیز مالکان این خودرو به شدت نسبت به خرید لوازم یدکی ام وی ام 315 حساسیت به خرج می دهند. در حال حاضر نسخه های قدیمی این خودرو در بازار وجود دارد اما مدل اسپرت اکسلنت سهم بیشتری از بازار را در دست گرفته است؛ با اینکه برخلاف مدل‌های دیگر ام وی ام ظاهر چندان جذابی ندارد اما نسبت به رقبای ایرانی خود مانند پژو 206 خیلی بهتر است.


لوازم یدکی ام وی ام 315

لوازم یدکی ام وی ام 315


طراحی خارجی نسخه‌ی فیس لیفت با ابعاد مناسب پنجره‌ها، چراغ‌هاب نسبتا بزرگ با طراحی جدید نسبت به قبل لیفت، استفاده از تکنیک‌هایی برای بزرگتر نشان دادن ماشین مثل استفاده از ریل سقفی، از خصوصیاتی است که نمای ماشین را نسبتا دلنشین میکند. شما می توانید به راحتی نسبت به خرید لوازم یدکی ام وی ام 315 از طریق سایت مهتا یدک اقدام نمایید. قطعات مورد نیاز شما به راحتی در این سایت یافت می شود. شما میتوانید خرید خود را درب منزل یا محل کار خود دریافت نمایید.


لوازم یدکی ام وی ام X22

لوازم یدکی ام وی ام X22 به خوبی در بازار ایران یافت می شود. دلیل ان هم محبوبیت بالای این خودرو بین کاربران است. در واقع خودروی ام وی ام x22 یک شاسی بلند جمع جور است! این خودروی برای یک خودروی شاسی بلند ابعاد نسبتا کوچکی دارد و همین جمع و جور بودن یکی از خصوصیات پرطرفدار آن است. ارتفاع نسبتا زیاد از سطح زمین، تزئینات کروم رنگ پنجره‌ها و چراغ‌های بزرگ از نکات مثبت طراحی خارجی x22 هستند.

کابین خودرو نسبت به قیمت ماشین، قطعا یکی از بهترین طراحی‌ها را دارد. طراحی اسپورت داشبورد و صندلی‌ها، نوارهای رنگی، استفاده از چرم در برخی نقاط مثل پنل درب‌ها از عوامل اصلی برتری طراحی داخلی x22 هستند. همچنین وجود صفحه نمایش ۸ اینچی نیز یکی از نقاط قوت این خودروی میان رده‌ی شاسی بلند است.


لوازم یدکی ام وی ام X22

لوازم یدکی ام وی ام X22


همین موارد باعث شده است که خرید لوازم یدکی ام وی ام X22 به یکی از مهمترین دغدغه های مالکان این خودرو تبدیل شود. به هر حال شما اگر مالک این خودرو باشید دوست ندارید که قطعه فرعی و غیر اصل را در خودروی خود استفاده کنید در صورتی که نمایندگی معتبری در نزدیکی شهر شما وجود ندارد نگران نباشید. شما می توانید با استفاده از سایت مهتا یدک به راحیت قطعه خود را سفارش داده و آن را درب منزل و یا محل کار خود دریافت نمایید.


 

قیمت لوازم یدکی ام وی ام

قیمت لوازم یدکی ام وی ام یکی از نکات مهمی است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. ممکن است برخی از نمایندگی ها و فروشگاه ها قطعات را با قیمت بالاتری به شما ارائه کنند. شما می توانید برای مقایسه قیمت به سایت مهتا یدک به عنوان نمایندگی فروش لوازم یدکی ام وی ام مراجعه کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که قیمت لوازم یدکی ام وی ام بر اساس نوع کالا می تواند متفاوت باشد. شما می توانید برای دریافت اخرین قیمت ها به سایت مهتا یدک مراجعه کنید. همچنین کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخگوی تماس های شما خواهند بود.

لوازم یدکی MVM X22

نمایندگی فروش لوازم یدکی ام وی ام

فروشگاه آنلاین مهتا یدک به عنوان نمایندگی فروش لوازم یدکی ام وی ام ملزم به ارائه قطعات اصلی به شما مشتریان گرامی است. در واقع شما قبل از اینکه بخواهید قطعه خود را از فروشگاه ها و یا نمایندگی ها خریداری کنید باید به این نکته توجه کنید که آیا فروشگاه قطعات را به صورت اصلی به شما ارائه می‌کند یا خیر و در مورد ضمانت اصالت هر کالا، به خوبی تحقیق کنید. عدم آگاهی می‌تواند دلیل اصلی شکست شما در خرید محصولات مناسب باشد. همچنین به یاد داشته باشید که اکثر قطعات یدکی برای خودروها، گران هستند.

اگر خرید لوازم یدکی ام وی ام، برای ماشین شما ضروری است، در درجه اول باید در مورد همان قطعه به خوبی اطلاعات کسب کنید. قطعه مناسبی را که نیاز به تعویض دارد، پیدا کرده و بررسی کنید که چگونه به ماشین شما متصل شده است و به راحتی می‌توانید آن را تعویض کنید. از آنجایی که مقایسه قطعات خودرو الزامی است و باید با توجه همانند قیمت، کیفیت، برند و گارانتی این مقایسه را انجام دهید. شما می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از سایت های معتبر در زمینه لوازم یدکی MVM مانند فروشگاه آنلاین مهتا یدک به دست بیاورید.

فروشگاه مرکزی قطعات مدیران خودرو

فروشگاه مرکزی قطعات مدیران خودرو

فروشگاه مرکزی قطعات مدیران خودرو در استان مرکزی، در شهر اراک واقع شده است. با این حال شما می توانید به راحتی از فروشگاه آنلاین مهتا یدک به عنوان نمایندگی فروش لوازم یدکی MVM استفاده نمایید. نکته قابل توجه در خصوص این فروشگاه آنلاین ارائه قیمت های به روز و کاملا مناسب استو همچنین شما می توانید از اصل بودن قطعات نیز به خوبی مطمئن شوید. شما می توانید به راحتی با کارشناسان فروش در این زمینه تماس گرفته و سوالات و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید.

معرفی فروشگاه مهتا یدک

فروشگاه مهتا یدک در سال 2018 به عنوان یک فروشگاه عمده فروشی لوازم جانبی خودرو های چینی، به صورت مستقل کسب و کار خود را شروع کرد. دفتر اصلی این فروشگاه در شهرک خودرو اراک واقع شده است. امروز ما به یک فروشگاه آنلاین بزرگ تبدیل شده‌ایم که به تمام ایران قطعات و لوازم جانبی خودروهای چینی را با کیفیت بالا ارائه می دهد.

مهتا یدک – فروشگاه آنلاین لوازم جانبی خودروهای چینی

فروشگاه آنلاین مهتا یدک به عنوان فروشگاه آنلاین لوازم جانبی خودروهای چینی (انواع لوازم جانبی جک، لوازم جانبی لیفان، لوازم جانبی تیگو، لوازم جانبی MVM و غیره)، قطعات را مستقیماً به شما تحویل خواهد داد. قطعات خودرو شما برای ما بسیار مهم است. به همین دلیل است که ما هرگز از تامین کنندگان فرعی و تقلبی برای تامین قطعات استفاده نمی کنیم. محصولات با نام تجاری معتبر و با کیفیت بالا در این فروشگاه فروخته می شوند. محصولاتی که دارای گارانتی هستند نیز توسط کارخانه ها و شرکت های معتبر گارانتی شده اند.

سؤالات متداول

تفاوت کالاهای شرکتی با غیر شرکتی و وارداتی در چیست؟
کالاهای شرکتی یا اصل دقیقا همان محصولی هست که کارخانه بصورت فابریک بر روی خودرو استفاده کرده و توسط تولید کننده خودرو تهیه شده است ولی کالاهای غیر اصل، غیر شرکتی یا وارداتی توسط تولید کنندگان دیگر خارجی یا داخلی تولید شده است.
آیا قطعات و محصولات عرضه شده اصل هستند؟
تمام قطعات عرضه شده در فروشگاه آنلاین مهتا یدک اصل و شرکتی می باشند به عبارتی همان محصولاتی است که بصورت کارخانه ای بر روی خودرو سوار شده مگر آنکه در توضیحات کالا عبارت “وارداتی” درج شده باشد.
پس از خرید چند روز طول می کشد که سفارش به دستم برسد؟
تمام سفارشات همان روز پردازش شده و روز بعد به پست یا دیگر شرکت های باربری تحویل می گردد، با توجه به عملکرد اداره پست یا باربری سفارش تحویل شما خواهد گردید.
آیا می توانم مطمئن باشم که قطعه داخل سایت، دقیقا همان قطعه ای است که می خواهم؟
تمام قطعات ام وی ام دارای کد فنی هستند، پس با بررسی و مقایسه کدهای فنی هر قطعه با کد فنی قطعه ای که می خواهید، می توانید مطمئن باشید که دقیقا همان قطعه ای است که برای خودروی شما مناسب است. چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید با ما تماس بگیرید. همچنین برای تمامی قطعات فاکتور رسمی شرکت صادر می شود.
hossein_barati وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *